Mindig ugyanaz a forgatókönyv

 2008.10.27. 15:52

Hálátlan vagyok...

Az az igazság, hogy csak akkor tudok igazán megnyílni, ha valami rossz, vagy bántó dolog történik velem. Az igazán jó dolgokat sosem írom le, mert akkor azzal vagyok elfoglalva, hogy milyen jó ez, meg az... De valamiért nem is sok ez az idő, amit azzal töltök, hogy örülök magamnak, meg másoknak, neked. Úgyhogy írok!

 

Az utóbbi időben igen egyszerű volt minden. Nem volt senki akin törhettem volna a kis agyamat. Hirtelen eltűnt mindenki. Aztán 3 nap leforgása alatt felpörögtek az események.

Van ugye egyszer ő, aki mondhatni tökéletes lenne, csakhát ő nem ezt gondolja rólam. Úgyhogy a dolog bukta, de azért néha összefutunk...az is valami, legalább van néhány jó estém.

Van ugye egyszer ö, aki idióta, bohém kisfiú. Aranyos, kedves, udvarolgatott, meg minden. De itt jön a cikis rész, munkatárs. És ezen a munkahelyen minden kapcsolat kuka. Soha senkivel nem érdemes kezdenem. Én kezdtem.

Van ugye ö, aki több mint két éve felém se nézett. Most megjelenik, a nagy szakítás után, hogy az ő lelkiismerete nem nyugodt,részben miattam, na meg hangsúlyozzuk, hogy vannak még páran, akiket megkeresett mostanában.

 

 

A forgatókönyv:

 

Első

Az a néhány óra, amit veled töltök nem elég semmire. Főleg nem arra, hogy 2 hónapig éljek belőle.

Nem értelek, nem is értettelek soha, hogy mit miért csinálsz... semmi sem logikus. Ha van kedved hozzám, akkor mehet az sms-party, a „mondd mit akarsz, és lesz, ami lesz.”.. Lesz is mindig valami, de akkor azt hiszem utána is megérdemelném, hogy legalább az sms-re válaszolj, és ne érezzem ilyen cefetül magam.

 

Második

Áhá! És az belefér a lelkiismereted rengetegébe, hogy én betegre aggódjam magam, mert kb. 4 napja azt mondtad, hogy mindjárt visszahívsz, és azóta nem hallottam rólad. Még csak arra sem veszed a fáradtságot, hogy válaszolj, ha írok.

Elégtétel? Hagyjuk már! Kit érdekel? Visszakapod? Lehet megérdemelnéd. De én ezek után is szóba fogok állni veled. Csak mert az sokkal rosszabb lesz neked,mert ha valóban fontos voltam/vagyok, mint ahogy azt előadtad, akkor egyszer tényleg szarul fogod érzeni magad miattam.

 

Harmadik

Adottak a körülmények. Ezekből próbáltam a legjobbat kihozni. Próbálhattam volna kicsit jobban is! De nem érdekes. Sokáig érdekelt az emberek véleménye. Jaj, ki mit gondol? De egy ideje eljutottam odáig, hogy nem taktikázom. Soha semmit nem fogok máshogy csinálni azért, mert az valakinek nem tetszik. Sajnálom, ha mások így élnek. Jó, persze azért nem fogok senkit sem leöldösni, mert a hetesen rálépett az új csizmámra. De azért semmi esetre sem fogom vissza magam, mert a konyhások majd megkérdezik, hogy te tényleg igaz, hogy...? Igaz! Na és? Zavar, talán? Szívesen válaszolok bárkinek. Mert ezen a helyen sohasem kérdeznek, és ha nincs kérdés nincs válasz, csak a pletyka, meg a találgatások. Sok a rosszindulat.

Nem volt a legjobb estém, de legalább most már ezt is tudom. :) és azt is tudtam, hogy nem lesz folytatása...majd írok. Ahha, gondolom... legalább te nem leptél meg.

 

Zene:

Jamiroquai :Falling

www.youtube.com/watch


Jamiroquai :Butterfly

www.youtube.com/watch


 

Ja! El is felejtettem! A kutya visszakerült!

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr30734664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása