Szárnyak...

 2010.07.07. 15:53

Van az az állapot, amikor megiszol 2 vodkaszódát, és már nem tudod mi van...

Új munka, új hely, új emberek, új lehetőségek... de a szabály a régi: nem kavarhatsz a munkatársaiddal. És persze, hogyan tudnád ezt betartani, mikor legalább 3 olyan pasit választhatnál, akikkel hmmmm... és a poén, hogy mind a 3 próbálkozik nálad.

És én persze megint a rossz döntést hoztam. Vagy ki tudja? Ha vele olyan jó lett volna, talán egy hét után nem egy ágyban kötünk ki... Lehet ismerkedni kellett volna. De egy másik vélekedés szerint előbb a szex, utána meglátjuk működik-e a többi. Hol vannak már a randik, meg az átbeszélgetett éjszakák, mint 3 éve Veszprémben, reggel az ablakban ülve... ahol azt mondják nekem, te vagy elképzelt álmaim egyike...

 

Nem hiszem, hogy lesz ilyen többé. Marad a jól megválasztott helyszín, meg a fergeteges orgazmus, hajszolva az igazit, aki majd jól beléd szeret. Marhaság. Nem fog. Nem lesz. Nem jön. Nem kell!

Abban az egyben igazad volt, hogy sok az elvárás, mert hát nem járunk. Erre legalább hat indokot fel tudott sorolni... (köztük a párduc minta szeretetét...a többire már nem emlékszem,) de ha belekezdtél valamibe, akkor tudd mik a játékszabályok. És ezeket nem fektettük le. Szóval elcsesztem... meg te is! Elcsesztük, mert bele se kellett volna kezdeni, mert nem etikus,velem szemben...

És mert,én sem tudom ki vagy, mert nem tudom honnan jöttél, mert nem tudom mik az álmaid, mert nem ismerlek, mert nem is foglak... De én legalább akartam...

 

 www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr402136246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása