Just can't stop...

 2009.11.24. 04:56

Először is arra gondoltam, hogy összefűzöm a bejegyzésemet egy tök jó képpel, mert az nekem mindig fontos, hogy a kép és a téma összefüggjön. Sokszor arról is nevezem el a bejegyzéseimet. Így történt ez majdnem most is. Az lett volna a címe,hogy: Mindig is akartam egy deszkás pasit. Mígnem lejött Z az emeletről és Jamirouai-t hallgattam megint. Ebben a számban volt a címet adó mondat...

Listám, és a kép szerepe:

A listán sorrendben vannak a kívánságaim, de a megírás után számoztam be őket, amikor írtam nem volt tudatos, mert akkor tuti sokkal többet kellett volna gondolkodnom.

Tehát a kép viszont rögtön megtetszett, nyilván mert mindig is vágytam egy ilyen pasira... tehát hol is áll a szeretett lény vágyása....???

 

 

 

Ma éjjel nem alszom.

Valahogy mindig olyan sokáig vagyok fennt. Folyon megyek valamerre, folyton vagyok valahol. Pedig ismét fél 5 van. Megint korán fekszem, és későn kelek, egy normális nap feltételeihez.

Holnap megint ez lesz, és azt hiszem szerdán csak azért nem, mert dolgozom.

Szóval ma este ismét sikerült olyan szerencsés állapotba hozni az agyamat, ami arra késztetett, hogy írjak egy listát és beletegyem a Boldogság nevű borítékba. Tollal írtam rá egy fiókban talált borítékra a szót, és darabokra tépkedtem egy másik borítékot, amire a kívánségaimat írom rá. Eredetileg Z-nek találtam ki a dolgot, de közben rájöttem, hogy én is akarok egy ilyen listát kíváncsiságból, hogy most mit hozok ki az életemből.

Tehát a boríték tartalma sorrendben:

 

1. Találkozni Jay-Kay-el.

2. Párkapcsolat, ha lehet egy régi vágyottal, az önelégülés miatt, de lehet valaki olyannal akire most vágyok, és nagyon jó lenne megkapni (körülmények)

3. Pénz

4. Sok ruha (design ruha)

5. Marketingesként akarok dolgozni

6. Rendezvényszervezés

7. Fotózás engem is és én is

8. Emberek vegyenek körül (nem számításból)

 

A célom az volt, hogy megörökítsem életem ezen pillanatát, és valami emléket hagyjak róla. Kicsit szentimentálisan (filmesen) egy papír borítékban hagytam a vágyaimat. De most leírtam ide is. Egyrészt azért, hogy ne veszítsem el, másrészt azért, hogy nektek is megmutassam, aki néha elolvastok, hogy milyen is vagyok én valójában.

 

Hát ez vagyok én.

(Büszkeséggel tölt el a gondolat, hogy ezt most megmutatom... ráébredtem magamra már egy ideje. Jórégóta kimondom és megteszem azokat a dolgokat, amiket mások nem mernek megtenni. Álmodoznak csak. Tudom, hogy ez nektek fáj, akik irigykedtek, de ha igazán megértitek miről beszélek, akkor ti is megteszitek néha ezeket a dolgokat.)

Ezek meg ti.

Hát ezért becsüllek én titeket, akik velem vagytok...

 

 

 

 

Címkék: én álmok vágyak életem

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr371548023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása