Számadás

 2010.03.03. 14:03

Gondoltam ha már februárban nem írtam, akkor most gyorsan számot vetek mi is törént ebben a rövidke kis hónapban.

Munkahelyeim száma: 2

Gyakorlatilag megint 7-ből, 7 napot munkával töltök. Ha nem a Liszten randalírozok az italok között, akkor egy budai Galériában próbálok beletanulni a művészettörténet rejtelmeibe. Emelett már csak alvásra van időm, meg nagyjából havi 2 estés szórakozásra. Ahol meg nem is nagyon akaródzik felszedni senkit. Ez értehető, ugye?

Betartott fogadalmak száma: 1

Volt ugye egy fogadalmam, hogy kipróbálom milyen egyedül. (Újdonságnak hat, mert erről, azt hiszem nem tettem említést.) Mondhatni nem rossz, bár sokban nem tér el az eddigi életemtől. Kivéve, hogy már nem várok epekedve egy-egy telefont, vagy sms-t. És az én telefonszámlám is a felére csökkent... vannak jó oldalai is a szingliségnek, legalább megvehetem az idei tavasz legszebb szandiját... :D

Csalódásaim száma: 2

Jutott azért ebből is, de attól tartok, hogy lassan sebezhetetlen leszek, mert már különösebben meg sem viselnek ezek az események.

Az egyik a lenntebb említett menta teás fiúval esett meg. Finoman szólva sekélyes megállapítását halottam vissza az egyik kedves munkatársamtól. Semmi gond. Mit vártam? Hogy majd őrülten belém szeret, mert egy reggel szép emlékkel lépett ki végleg az életemből? Igazi naív feltételezés volt, dehát ez jellemző rám. Mindenkiről többet gondolok, mint amennyi valójában.

A másik egy régen elfelejtett fiú esete. Van ugye Ő a szép szőke zongorista. Próbálkozásaink száma: 3 . 3 év alatt, 3 kisérlet. Sosem jött össze. Vagy ő táncolt vissza, vagy én. Ezek között nagyjából mindig ugyanannyi idő telt el, és ezalatt vele is, meg velem is természetesen 360 fokot fordult a világ. Na de mi, ilyenkor úgy beszélgetünk hajnalig, mintha épp tegnap óta nem találkoztunk volna. Minden jó, minden csodás, minden stimmel. De egyszercsak történik valami, és a varázs elszáll... Magyarázatok száma: 0

Így indulok neki tehát a márciusnak. Remélem ebben a hónapban azért sokkal több izgalmas kalanddal szórakoztatnak majd az égiek...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr501805710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása