Túloldal

 2008.10.28. 16:13

 

Néha megesik, hogy a dolgok végérvényesen kicsúsznak a kezeid közül és nem is tudod, hogyan vedd vissza az irányítást. Egyik nap még otthon fekszel és mosolyogsz, másnap pedig minden zavaros a fejedben.

Van valami gond a munkahelyemen. Illetve mindkét munkahelyemen. Az egyiken egy lelkes kollegina követ el mindent, hogy ne kelljen többet a képemet bámulnia. A másik helyen meg fogadásokat kötnek a hátam mögött, hogy ugyan kivel fekszem le a sok degenerált közül. Megoldások akadnak. Az lenne a legjobb, ha a két munka helyett keresnék valami ideálisabbat. Mondjuk egy normális munkahelyet, ahol van munkám, megbecsülnek, fontosnak érezhetem magam, és jól keresek.

Van valami gond a lakásom körül. Alighogy beköltöztem a fantasztikus új lakásba, lassan ki is pakoltam. De még egy hónap ideiglenes állapot következik. Decembertől viszont minden ok lesz.

Van valami gond az időbeosztásom körül. A két munka teljesen lefoglal. Nincs időm magamra. Nem tudom mikor volt, hogy egy délutánon keresztül otthon nézhettem a kis dvd-imet, vagy olvashattam a könyveimet. Megoldás? A munkahely váltás.

Van valami gond a barátaimmal. Illetve nem velük van, hanem azzal van a gond, hogy mindenki kb. akkor ér rá, amikor én nem. Bármennyire is szeretnék találkozni velük, elég sokszor nem jön össze a dolog. Megoldás persze a munkával töltött napok számának csökkentése.

Van valami gond a családommal. Csak annyi, hogy velük sem nagyon találkozom. Most az az időszak van, hogy ők jönnek hozzám, ha látni akarjuk egymást. Ez is rossz, mert hiányzik egy kicsit a vidéki levegő. Megoldáson gondolkodnom sem kell.

Van valami gond a szerelmi életemmel. Nem sok, csak éppen annyi, hogy nincs. Úgy tűnik megint egy furcsa időszak köszöntött be. Néha teljesen jól el vagyok egyedül, de néha meg totálisan beparázom, hogy mi lesz velem pasi nélkül. Valamiért megint ott vagyok, ahol 2 éve. Talán tanulnom kell még. Tudom, hogy hasznos időszak ez is. Önismeret, meg minden. Van is értelme, biztosan jobban becsülöm majd azt, aki egyszer fontos lesz nekem. Vagy valami más oka van. Ha rájövök megírom azt is. A helyzet megoldását nem tudom. Lehet nem is kell tudnom, majd alakulnak a dolgok. Hiszen minden van valamiért.

 

Szóval van néhány gond az életemben,de semmi olyasmi, amit egy kis napsütés, jó zene, és egy hideg csoki ne tudna derűsebbé varázsolni. De ha holnap esetleg nem sütne a nap, egy nagy kád víz is megteszi, utána meg egy kis szieszta a meleg szobában. :)

 

Minden megoldható, csak erőt kell vennem magamon...és át kell néznem a túloldalra, arra a naposra...

 

 

 

 

Címkék: én életem

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr29736807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása