21

 2009.05.25. 11:56

játszottam…

és nyertem.  Nagy-nagy mosoly ül az arcomon…

 

Nem is annyira az elégít ki, hogy az előző bejegyzésem mindkét – szerencsétlen- szereplője megkapta a magáét. Nem foglalkoztatott már. Nem volt központi téma.

 

Inkább az utolsó mondatomra reflektálnék (hej, Ricsi ezt tőled loptam…), mert megkaptam.

 

Tudtam, hogy eljön ez is, és a kezdeti nehézségek ellenére elég jól alakulnak a dolgok. Legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy lassan el kell tűnnöm innen, mert nehéz lesz sajnáltatós énblogot írni, ha minden rendben. Bár lehet kipróbálom milyen is egy boldog posztot írni.

 

Elkezdjem?

 

Ebéd, nagybeszélgetés, vasalás,csókok, nem alvás, Digital, mosolyok, simi, kis kacsintás, fröccs, buli, alvás, fáradtság, de olyan jól eső,nem látlak, mikor jössz, főzés, Corvin, csókok, haza, alvás,telefon, pár sms,Cha-cha, barátok, rose, félek, megijeszt, védekezek, hiszti, miért nem jössz, filmezés,Toldi, Gödör, napsütés, séta,Nyugatiba nem érek,fehér bor,Instant, haza, cigi, összebújás, huncutkodás, reggel együtt kelés, szép, napsütés, séta, elkísér, sokat jelent….

 

 

Címkék: én játékok te pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr611142393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása