Ezelőtt, ezután...

 2009.03.02. 21:01

Mondd meg mi volt jobb, ami most van, vagy ami előtte volt?

 

Nem tudom a választ. Talán jobb álmodozni arról, hogy milyen lenne, ha egyszer melletted ébrednék fel? Vagy inkább próbáljuk meg. Nem jött össze. Tudom, hogy nem a te hibád, de nem is okoltalak soha. Most mégis irtó rosszul érzem magam. Talán azért mert úgy érzem, hogy mentegetni próbálod magad. Nem ígértél semmit, tudom.  De talán a csókok, és az ölelések, a könnyek(!)  azok nem ígéretek? Minden, ami köztünk történt, csak véletlen volt, szándék nélküli semmiség?

 

Az a lány vagyok, aki mindig mindent megtesz, hogy az általa áhított dolgok bekövetkezzenek. De most már nincs mit tenni. Eszedbe sem jutott, hogy miattam megváltoztasd az életed, csak annyira futotta, hogy megállapítsd, nem férek bele ... Meg is értem, egy barátnő, egy szerető, meg én már kicsit sok lenne… Valakit le kell építeni, és az nem az lesz, aki melletted van 8 éve, és akivel (állítólag) nem akarod leélni az életed. De nem értem akkor sem, hogy miért nem tudsz tovább lépni. Nem könnyű. Még egy rövidebb ideje tartó kapcsolatot sem feladni, egy másik ismeretlenért. De nem is vártam el ilyesmit. Te meg erről beszélsz. Szavak nélkül. Én meg csak nézek, és nem értem.

 

Nem értem a tegnap estét sem. Gyors a tempó. Igen?  És hányszor voltunk már a küszöbön. Nem lépjük át? Tényleg? Miért? Nem akarod? Nincs itt az ideje? Nem megfelelő az alkalom? A hely? Az idő?....... Mi van?

 

Most megint megy minden tovább. Kurva bölcsen megállapítjuk, hogy elvesztettük a kontrollt…. Na és, akkor most mit tegyünk? Ne találkozzunk. Jó. Akkor holnap? :)

 

És holnap feljössz megint. És csak simogatsz, mert beteg vagyok. És betakarsz, meg teát főzöl, és megvárod míg megnyugszom. Van mindened? Mit hozzak? Tea, leves,citrom, méz? Nem kell, van mindenem, köszi. Amúgy is hazamegyek. Tényleg, biztos? Utazol? Sok lesz, nem? Én feljövök mindennap, ha akarod. Á, dehogy D. is beteg, menj csak haza. Ápolnod kell őt is. Oké. 2 nap, és jobban leszel. Tudom.

 

Hazajöttem. Hív. Szia Honey! Jól vagy? Hazamentél? Szomorú vagyok. Mikor jössz vissza? Vigyázz magadra, várlak…

 

 

Nos, akkor most mondd nekem, hogy te nem érzel semmit…   És én? Én mit érzek?

 

https://www.youtube.com/watch?v=v8RbndInF8E

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr37976253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása