Van-e olyan, hogy remekek?

 2008.09.12. 11:48

 

Ma csodálkozva vettem észre, hogy nem esik rosszul egyes ex-ket, az új szerelmükkel látni. Inkább csak nevetek, meg kicsit elcsodálkozom az új választotton. Persze van bennem némi irónia, amikor azon kezdek el viccelődni, hogy tegnap én, holnap meg már másik az élete szerelme, de két hónapja megint más volt. Kicsit csapodár a fiatalember, azt hiszem.

„Remekek ezek a váltások. „ :) Mondta ő! Nekem! 

Megmosolyogtat a gondolat, hogy ő szombat estéről vasárnap reggelre lett szerelmes. :) Irigylem is, ezért szombaton elmegyek valami szimpatikus szórakozóhelyre, és várom a reggelit! :) Hátha ágyba hozza nekem valami lovag. A fehér ló viszont csak kinnt a gangon fér el! :)

 

 

 

Címkék: én érzések te

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr35660073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása