After sex

 2009.06.16. 16:56

www.youtube.com/watch

 

…..

…..

…..

- Szóval?

- Halljuk!

-  Egyszer az életben azért kimondod?

- Micsodát?

-  Hogy milyen szerelmes vagy belém?

- Arról ne is álmodj!

- Nem baj, úgy is tudom.

- Kisapám! De el vagy telve magadtól!

- Igen. Pedig még vissza is fogom magam azok előtt, akiknek becsempészem a gyíkot.

- Úgy beszélsz, mint egy kisiskolás.

- Nem tetszik a becsempészem a gyíkot? Legyen egyszemű kígyó, vagy bőrös virsli, vagy hancúrléc?

- Lehetetlen vagy.

- Pia után nem. Szólj a barátnőknek!

- Te sosem állsz le?

- De! Azonnal leállok, ha elismered, hogy halálosan szeretsz.

- Akkor nyugodtan dőljön hátra, Mister Hancúrléc.

- Jó vagyok.

- Oké! Jó vagy.

- Most komolyan. Tudom, hogy te érzel valamit irántam.

- Elárulnád, honnan veszed? Nem azt mondtuk, hogy csak barátok vagyunk, akik kefélnek is?

- Komolyan kérdezem, hogy miért esik nehezedre bevallani?

- Mert barátok vagyunk! És ebből a kapcsolatból nem is lesz több. Ennyi.Ez a dolog úgysem működne. Te túl gyors vagy nekem, én meg túl követelőző veled és … de nekem jó így, ahogy van. Neked nem?

- Csak gondoltam… nem érdekes.

- Mi az?

- Nem, igazad van. Úgysem bírnál kezelni.

- Már megbocsáss, de az előbb háromszor is lekezeltelek, ha nem tévedek.

- Azt lekezelésnek hívod?

- Igen.

- Megkönnyítettem a dolgodat. Megmondtam, hogy hol masszírozz.

- Bárcsak a farkad is akkora lenne, mint az egód!

- Ha úgy lenne, nem tudnék járni. De megjegyzem, hogy te sem. Egyébként nem szoktál panaszkodni.

- Csak azért, mert folyton jár a szád, és nem hagysz szóhoz jutni.

- Imádod a farkamat, ahogy engem is.

- Ez nem igaz. Tudod, mit gondolok?

- Nem, de mindjárt elmondod.

- Hogy te vagy szerelmes belém, és csak mellébeszélsz.

- Igen. Persze, ahogy mondod.

- Ki akarod csikarni belőlem, hogy szerelmet valljak, mert túlságosan gyáva vagy, hogy bevalld előttem.

- Úgy látom, hogy ezen már sokat gondolkoztál.

- Nem. Ez most kristályosodott ki bennem.

 -Szóval azt mondod, hogy vegyük alapul azt a szélsőséges lehetőséget, hogy érzéseket táplálok irántad.

- Igen.

- És ha eléd állnék, és bevallanám, akkor talán te is elismernéd, hogy szerelmes vagy belém. Igaz?

- Ez nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolod!

- Hanem milyen?

 - Ez nem így működik. A szerelem nem vita tárgya.

- Szerintem minden lehet vita tárgya.

- Nem! A szerelem nem.

- Nem, mert a szerelem az egy titokzatos játék.  És ez benne a szép. Olyan, mintha fejest ugranál egy medencébe, amiről nem tudod, hogy sekély-e vagy mély? Persze ha sekély, akkor megsérülsz. Még le is bénulhatsz nyaktól lefelé. Viszont hogy ha mély… Érted?

Fejest ugrasz a hitbe, bízol a másikban és feltétel nélkül átadod magad. Erről szól az élet.Ismered a vásári játékokat, ugye?  Tudod egy kettőt elég nehéz megnyerni, de olyan is van, amit mindenki könnyen megnyer. Mert ez a különbség a szerelem és a szex között. A szex az a játék, ahol mindenki kap egy kis ajándékot, senki nem megy haza üres kézzel. És a szerelem az, amit nagyon nehéz megnyerni. De ha sikerült és te viszed haza azt az életnagyságú kitömött rinocéroszt. Az sokkal jobb érzés, mint megnyerni egy vacak kis műanyag kulcstartót.

- Figyelj!

- Tessék.

- Hihetetlenül ügyesen tudod csavarni a szót. Őrület!

- Jó éjt!

- Jó éjt!

……

…..

…..

- Szeretlek!

- Én is szeretlek!

 

 

Címkék: csak én...

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr701189139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bo-agnes 2009.06.17. 12:05:52

Csak azért, hogy tudjam van még szerelem...
süti beállítások módosítása