man's soul

 2009.07.24. 15:37

 

 

 

Életemben először beleláttam egy igazi „férfias” gondolatmenetbe… kommenteztem is

 

Háttér sztori:

 

Kedvenc lakótársam és a kollégái este nálunk iszogattak, majd megérkeztem én.

Érdekes még erről az estéről tudni, hogy a három fiúból nem ő volt az, akire rá voltam kattanva… (hanem az irtó szexi Jay hasonmásra)

 

·         először a mekiben meeteltünk

o   nem is emlékszem

·         utána az instantban

o   na az megvan

·         azt tegnap

o   az is, de másik fiúra voltam ráállva, nem tűnt fel?

·         ez a 3 volt össz

·         de jól kezdődik

o   mi? kezdődött valami?

·         ebből még bármi lehet

o   nem, nem lehet semmi

·         én benne lennék a nagy élvezésekben

o   én is, csak nem veled

·         aztán irány a gang és zacskó sör

o   sör? blööö, nagyon romantikus

·         te is hazaérnél

o   később, mint én haha

·         azt röhögnénk minden szaron

o   az mondjuk beleférne

·         ő is biztos a kollegináival rólam mailezget tök jó

o   nem, sajna

·         hány éves?

o   24

·         milyen ági?

o   …..

·         azt szereti ha áginak hívják?

o   nem, de ez van

·         mit szeret még?

o   olvasni, szeretkezni, a zene az élete, táncolni….

·         hova szereti?

o   titok…

·         eszetlen vad vagy érzékeny is?

o   mindkettő

·         a szemedbe néz közben vagy csak kurjongat h basszál?

o   a szemébe is…

·         várom válaszod

·         az is lehet, h cc-zni kéne

·         biztos ő tudja ezeket a legjobban

·         róla sincs kép?

o   de van a wiw-en kb. 100

·         milyen magas?

o   167 cm

·         jó mellei vannak, nem?

o   igen

·         kell még hozzátok mennem

o   minek?

·         hogy megcsodáljam

o   jó, azt lehet

·         azt ha tetszik maradok

o   ááááá, nem fogsz

·         ágit komolyan gondolom ám

o   dejó

·         mondjuk nem tetszik az a név h ági

o   bekaphatod, az Attila mivel jobb?

·         de nem baj

o   hát, köszi

·         majd máshogy hívom

o   de jó lenne! Mondjuk a Gizi hogy tetszik? Mindig az akartam lenni…

·         hú de izgi

o   az ám!

·         nagyon fain kiscsaj

o   jaja, tudom

·         meg kell néznem

o   tedd azt

·         nem emlékszem h néz ki

o   szép-szép, akkor meg mire ez a nagy felindulás?

·         mond h jól

o   mondd neki, naaa

·         ez nem csak a melleire vonatkozik

o   még jó…

·         hanem az egészre

o   na ne hízelegj

·         főleg az arca érdekel

o   az sem rossz

·         az nekem nagyon fontos, tudod

o   na persze, de csak a melleimre emlékszel…

·         szép arc

·         jó mell

·         fasza segg

·         ez számít nálam

o   még jó, h nincsenek nagy igényeid… ész nem számít… minek az…

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr821266143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása