Rajongani jó...

 2008.09.02. 14:36

 

De meddig is fajulhat a dolog?

Történnek sorban az események. Elmész Balaton-Soundra, haverok mondják:

Ki kellene menni Szigetre, ezt a Jay-Kay-t megnézni.... :) Te nem is vagy oda az ötletért, de egye fene lehet tényleg jó lesz!

 

Hát itt kezdődött. Nem is volt ez annyira központi téma. Pont ettől lett izgalmas. Közeledett a nagy hét, és mivel rendes lányként végig dolgoztam a nyarat gondoltam ennyit megérdemlek...egy kis balatoni ejtőzés után ráadásként. :) Találtam is kellemes társaságot első „ Szigetelésemhez”.

 

Egy hét a koncertig :

Kedvenc lakótársam letölti a High Times: Singles 1992-2006 albumot. Második hallgatásra már mosolyogva állom végig a 2,5 órás vonatutat, nem törődve a meleggel, a tömeggel, a lábfájással... mi lehet velem? :)

Harmadjára már az egész társaság ezt hallgatja. És a szövegeket próbáljuk megfejteni.

 

A koncert előtti napon:

Buli Siófokon. A legnagyobb buli hevében is be-be csúszik egy-egy sor a Love Foolosophy-ból.

 

A koncert napja:

2 óra alvás után is feltüzelve veszem át jegyemet. Bizonyos fokú gyomorideg már megvan, és még csak most jön a mit vegyek fel dilemma. Illene egy jó kis kalapban megjelenni, de nem találok hozzá semmit, meg meleg is van,de nagyon.

 

Koncerten:

Gyomrom a torkomban. Még van kb. 4 óra. De már előre attól rettegek, hogy mi lesz, ha vége a koncertnek? Feszült séták, egy két bemelegítő ital, és mehet is a harc a helyekért. Szerencsétlenségemre nem vagyok egy magas lány. Pipiskedve látok csak valamit a nézőtér közepéről. Akkor durakodni kellene... :) Meg is van, a vége a 10-15 sor körül. Elég jó. Szerencsére a meleg ellen hoztam magammal a jól bevált legyezőmet. Ez segített hozzá, hogy három fiatalember is a nyakába vett. Így hát koncert felét legalább fentről nézhettem végig. Isteni volt. Ahogy az a kis csöpp emberke végig táncolta-ugrálta-énekelte ezt a másfél órát. A csajok kikészültek. Persze mi is rendesen!

 

Utána:

 

Vége van. Áhh, ettől féltem. De hamarosan jön az új lemez, meg koncert is lesz még elég. Csak kérdés mennyire tudok eljutni. De most azon vagyok, hogy megvegyek minden cd-t, és dvd-t eredetiben. Dalszövegek, képek letöltve, háttérképek,videók,képernyővédők, összes zeneszám.... és persze angol tanulás ezerrel, hogy jobban értsem miről is mesél a csodalény.

 

És irány Skócia, hogy elmondhassam, találkoztam Vele! :-) Akinek a dalai megváltoztatták az életem. Aki mindig mosolyt csal az arcomra. Aki segített abban, hogy mindent máshogy lássak...

Kicsit átszőtte az életemet a rajongás. Talán csak pótlok vele valamit, de nem is ez a lényeg.... csak, hogy...

U give me something....

 

www.youtube.com/watch

 

Címkék: zene én jamiroquai jay kay

A bejegyzés trackback címe:

https://clerion.blog.hu/api/trackback/id/tr42644885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása